21 april

Vi missade att skriva några halvdagar under sjukdom – ”idag” var en av dem.

 

21 april 2013

Pappa och du hade haft ännu en kämpig natt med många blöjbyten. Så jobbigt för dig älskling. Du har så mycket ont och det är så mycket som händer HELA TIDEN, så jag önskar dig så mycket god nattsömn som möjligt…..

Jag var med brorsan på hans gympa och sen var vi ute i trädgården. Jag försökte vårstäda lite, klippte ner gamla växter och tog bort en herrans massa harbajs! De har levt loppan i vår trädgård i vinter! Fille lekte med granntjejen och de sprang fram och tillbaka mellan trädgårdarna, så härligt! Han var där ett tag medans jag åkte till dig så att pappa kunde gå ut och ta sig en promenad. Nu när vi är röda, får inte heller pappa och jag vara i korridorerna och än mindre i köket. Så varje gång vi vill ha en kopp kaffe, macka, en ren handduk…….så måste vi ringa på personal. Vi är helt enkelt helt låsta på rummet. Vi har förresten nu börjat att ha ett schema för vem som är var. Filip fick vara med och säga hur han vill ha det och då han vill ha mig hemma lite mer, har vi sagt att pappa sover 2 nätter på sjukhuset och en hemma och jag tvärtom. Du har ju inte samma tidsuppfattning som brorsan, så vi hoppas att du kommer tycka att detta är okej……

Kommentera

