Så fick hon äntligen se en fotbollsträning!!!!

Söndag 9 juni 2013

Vid 9.10 när jag låg hemma och sov bredvid Filip, så hörde jag DIG!?!? Trodde nästan jag drömde, men det var du och pappa som kom så tidigt!

Blodstatus idag; Hb 115, LPK 2.5, trombocyter 79, neutrofila 0.2, CRP 20. Blodplättarna (alltså trombocyterna) är nu uppe på ”behandlingsnivå”, så nu väntar vi på ett ”skutt” från de neutrofila!

Idag gick du och jag och tittade när Filip tränade fotboll! Så häftigt för både dig och brorsan! Pappa var med som tränare idag och du ville hela tiden ”gå till dem”. Men vi lånade en boll och så spelade du och jag lite fotboll! Det är fantastiskt vilken ENERGI du har Loppan! Efter träningen blev det lite lek med Maja på studsmattan – så härligt.

Magnus med familj bodde på Askims camping inatt och idag är Magnus och Alexander på flygshowen på Säve. Under tiden var Anna och Jonathan hos oss! Jättemysigt! Filip var över hos Siri rätt mycket under dagen och badade i deras lilla pool mm. Du tog dig en kort vila – tror du vaknade av att sköterskan höll på med din cvk.  Pappa var ute på en löptur…..ja dagen var ungefär som en ”hel normal dag” – skönt.

Vi åt middag efter att fam Källström åkt (innan dess var vi alla inne och tittade i deras husvagn vilket Filip och du tyckte var jättespännande…..). När vi ätit, så åkte pappa och du tillbaks till sjukhuset och du hade GÅTT HELA VÄGEN FRÅN PARKERINGEN! Ungefär 600-700 meter, du är så GRYM!!!!

Fille somnade gott här på kvällen, men tyvärr var det kämpiga timmar innan med flera utbrott. När allt var lugn och han var nära att somna, började han gråta. Jag frågade vad det var. ”Jag vill att Meja ska vara hemma”……..började då gråta jag med, så vi låg och grät tillsammans ett tag……

Stora ögon när Mejis fick se pappa och brorsan på fotbollsplan!

Stora ögon när Mejis fick se pappa och brorsan på fotbollsplan!

IMG_1587

Glad brorsa när syrran äntligen kunde se en träning....

Glad brorsa när syrran äntligen kunde se en träning….

Bus och sång på studsmattan

Bus och sång på studsmattan

 

2 thoughts on “Så fick hon äntligen se en fotbollsträning!!!!

  1. Vilken härlig glädje ni har fångat i de här bilderna! Och hur mycket får man plats med i en liten panna – klistermärke och solglasögon. Underbara bilder.
    Jag tänker på dej ofta ofta. Mitt mammahjärta lider med ditt. Kram!! / Jeanette

Kommentera

