Sommar?!

Håll ut, nu kommer sommarvärmen stod det idag på Aftonbladet…..eh?! Tycker mig läst det sedan april?! Tur att vi fick värme i Frankrike!!!! 

Min önskan för ett tag sedan var att få leva ett liv långt ifrån cancermonstret, men önskan gick inte i uppfyllelse. Monstret är här igen och vi spottar i nävarna och kämpar vidare i uppförsbacken vi levt i alltför länge. Vi accepterar INGET, men vi måste leva i den verklighet som råder. 

En eftermiddag vid en fisketjärn. Balsam för själen. Ser dock att fotot blev lite märkligt…..var är Filles huvud😁

 

5 thoughts on “Sommar?!

  1. Nej, inga monster. Inga uppförsbackar. Bara fiske och sol och närhet. Önskar mitt trollspö hade kraft. Då skulle jag svinga det och skicka önskningarna till er.

  2. Nej, vad är det som hänt? Ni skulle ju få njuta lite av vad livet kan ge med Filips och Mejas lillasyster/lillebror!!! Hoppas så att ni är på krönet nu och bara en lång härlig nedförsbacke framför er, med Meja nära er så klart💜💜💜 alla styrkekramar jag kan tänka mig

Kommentera

