Datum

Jag har få datum från Mejas sjukdomstid i minnet. Jag har skrivit om det förr. Jag mår inte bättre av att gå omkring och tänka på alla vidriga datum då tuffa saker hände. 2 datum kommer dock aldrig falla ur minnet och det är 26/11, dagen hon blev en ängel. Det andra datumet är dagens. 5 april. 5 april för 3 år sedan fick vi bekräftat att vår underbara unge hade AML.

5 april för 2 år sedan startade jag denna blogg och jag vill tacka er alla ödmjukast. Alla fina kommentarer, alla fantastiska mail, kommentarer ”öga-mot-öga”. Ni bär oss framåt i livet utan. TACK.

Nu är timmen sen, men jag känner att jag saknar skrivandet – så jag hoppas jag återkommer snarast.

 

2 thoughts on “Datum

  1. En del datum etsar sig fast och får världen att stanna en stund igen. Jag tror att det är bra att den får göra just det. Så länge vi försöker leva däremellan.

    Kramar till dig

Kommentera

