Mejaträdet 

Ni som hängt med i bloggen vet att det finns ett ”Mejaträd” på förskolan där barnen gick. Ett äppleträd som planterades på bästa sätt (kanske inte på bästa sätt fackmannamässigt men….) av Mejas och Filips alla kompisar.

Ni som inte vet om det, kan läsa om det här; https://supermejaskamp.wordpress.com/2014/04/16/minnesstund-pa-forskolan/

Idag fick jag ett meddelande av en av pedagogerna; Mejaträdet börjar bli grönt. Och givetvis ett bildbevis.

image1(2)

TACK för att ni inte glömmer, tack för att ni låter vår tjej leva vidare hos er.

 

3 thoughts on “Mejaträdet 

  1. Nä men så sorgligt det kändes att läsa detta… En så vacker sak men så fruktansvärt fel. Sitter här och gråter med min 5åriga tjej sovandes i soffan och kan inte ens tänka tanken att hon en dag skulle finnas kvar på förskolan i form av ett träd… Usch vad det är orättvist, livet!
    Tack för din blogg, Meja ger mig perspektiv på livet. Jag har valt att plugga distans o jobba 30% denna termin bara för att få vara all tid jag kan med mina underbara små barn.

    /Camilla

Kommentera

