Mickes dag

I förrgår fyllde vår prins 8. Filip hade en toppendag med firande och flygshow på Säve. Idag är det dags att fira Micke. 42 år. Hur gick det till 😉 För er som hängt med här i bloggen kanske det börjar bli tjatigt; men jag länkar till inlägget jag skrev 14 juni 2014, dryga halvåret efter att Meja dog. Är tacksam över varje dag jag får dela med dig Micke. Tack för att du är min och den bästa pappan till Filip, Meja och nu också till lilla Clara.Vi alla älskar dig oändligt.

https://supermejaskamp.wordpress.com/2014/06/14/nasta-fodelsedag-i-huset-grattis-micke/

image

2 thoughts on “Mickes dag

  1. Tårarna rinner efter att ha läst om hur otroligt fint du beskriver din man. Har läst din blogg & det gör så ont i mamma hjärtat när jag läser om vad ni gått igenom. Miste själv min mamma i cancer när jag var 12 år. Smärtan det måste innebära att förlora ett barn kan jag inte ens föreställa mig. Vilken stark familj ni måste vara. Önskar er verkligen allt gott i framtiden. Låter kanske konstigt men varje gång jag ser nåt lila dyker din lilla Meja upp i tankarna. Tack vare din blogg uppskattar jag tiden med mina små pojkar ännu mer & det har gjort mig till en bättre mamma.
    Hoppas ni får en fantastisk sommar!

Kommentera

