Dagens inköp som gjorde mig lycklig…..

Fasen så galet livet är. Igår när jag bläddrade igenom söndagens reklamhög så fann jag LILA GRAVLJUS. Blev alldeles varm i hjärtat. Av gravljus……Men som vi (och andra – tack underbara vänner…..) pimpat ljus genom åren med klistermärken så de skulle bli ”Meja-ljus”. Idag tömde jag lagret (fanns endast 10 tyvärr…..) på de lila ljusen. Lila, som ju var Mejas älsklingsfärg💜

Detta är ingen reklamblogg, det vet ni – men TACK Netto för att jag kunde köpa lila gravljus hos er. Jag hoppas jag kan komma över fler……


Dagen avslutades med än mer värme i hjärtat. Ett långt, långt samtal med en vän. En vän som jag inte pratat med på evigheter. Och nu pratar vi evigheter. 8-9 år…..Men en bit av henne har alltid varit nära nära ändå. Tack fina du💜

One thought on “Dagens inköp som gjorde mig lycklig…..

Kommentera

