Gott nytt (och SNÄLLA – låt det bli cancerfritt) år!

Årets sista dag. Imorgon börjar många sina ”nya liv”. Vårat började för drygt ett år sedan…….Livet kommer aldrig aldrig mer bli sig likt. Men vi LEVER. Vi kämpar med att fylla livet och inte bara låta livet gå……

Önskar er alla ett gott nytt år. För oss hoppas jag innerligt att vi inte kommer vara i närheten av cancer på något som helst vis. Vi har varit det även detta året, på ”alldeles för nära håll”. Nu behöver vi en paus. Vi behöver inte fler behandlingar, biverkningar, oro…….

Gällande barncancer, så vet jag att avd 322 är full i detta nu. En extra kram skickas till alla de som är där, mitt i kampen. Och givetvis till alla de som kämpar UTAN.

Är nu hos vänner där vi kan vara precis de vi är. Kommer aldrig mer omge mig med andra vänner än just sådana. Vi har firat många nyår med denna familj. Förra året orkade vi inte. Då var vi hemma, helt allena vilket var helt rätt just då. För två år sedan var vi dock här. Då sprang Meja runt i en cerise ”kinaklänning” som jag fyndat på Tradera. Den glänste ikapp med hennes vackra lockar. Hon bjöd oss på låtsasmat och som alltid, så SPRANG hon som sagt var…….

Älskade fina Meja. Du är med oss i varje andetag. Alltid.

4 tankar om “Gott nytt (och SNÄLLA – låt det bli cancerfritt) år!

  1. Gott Nytt år Meja. Gott Nytt år Maria Micke och Fiip älskar över allt på denna jord. Minns Mejas kina klänning den ser jag varje dag den är i min garderob. ÄLSKAR er

Lämna en kommentar